homehomehomehomehome
Bądź fit

2018-03-13

Bądź fit!

Już od najmłodszych lat uczy się nas dbania o swoją sylwetkę oraz kondycję fizyczną. Nie bez powodu. Regularnie prowadzone treningi i ćwiczenia zdecydowanie procentują na przyszłość. Dzięki nim możemy cieszyć się zdrowiem przez długi, długi czas. Jak to zrobić? Przeczytajcie nasze wskazówki :)

 

Wybierz się na siłownię
Będąc na siłowni możesz skorzystać np. z odpowiednio przygotowanej strefy z maszynami i wolnymi ciężarami lub ze strefy cardio. Poświęćmy chwilę tej drugiej części. Trening cardio nazywany jest inaczej treningiem aerobowym lub tlenowym. Dzięki niemu energia pozyskiwania jest głównie z kwasów tłuszczowych co przekłada się na szybsze spalanie tkanki tłuszczowej. Do najpopularniejszych przyrządów do ćwiczeń aerobowych należy bieżnia, orbitrek, stepper i rowerek.  Jedną z zalet ćwiczeń na bieżni jest możliwość przejścia prawie całego etapu treningowego – od rozgrzewki, poprzez trening właściwy, na wychładzaniu organizmu kończąc. Używając bieżni możemy również zmieniać kąt nachylenia pasa biegowego, dzięki czemu możemy symulować bieg pod górę. A co dają ćwiczenia na orbitreku? Oprócz angażowania mięśni nóg, trenujemy również mięśnie pleców, ramion i brzucha. Orbitrek pomaga nam również w utrzymaniu odpowiedniej postawy. Korzystając ze steppera, rzeźbimy między innymi uda, łydki i pośladki oraz... walczymy z cellulitem! Wśród zalet trenowania na rowerku stacjonarnym możemy znaleźć np. wzmocnienie naszych kości, polepszenie ruchomości stawów oraz zwiększenie elastyczności mięśni.

Fitness czy basen?
Idealnym sposobem na zrzucenie zbędnych kilogramów i poprawienie swojej kondycji fizycznej są również zajęcia fitness, takie jak np. BPU (biodra, pośladki, uda). Dzięki tym ćwiczeniom pracujemy nad swoją talią, mięśniami brzucha, prostujemy swoją sylwetkę. BPU idealnie wpływa również na redukcję cellulitu oraz wzmocnienie mięśni. W swoim planie treningowym warto uwzględnić również basen. Pływając angażujemy wszystkie mięśnie swoje ciała, a także wzmacniamy stawy. A gdyby tak połączyć fitness z pływaniem? Aquaaerobik ma zdecydowanie zbawienny wpływ na naszą sylwetkę! Pomaga zachować jej gibkość, rozwija mięśnie, ułatwia pozbycie się cellulitu.

<<Powrot

Kontakt

DW Beskidy
ul. Wypoczynkowa 10
43-460 Wisła
tel./fax: (+48) 33 855 20 13
recepcja@dwbeskidy.com.pl

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera aby otrzymywać najświeższe informacje na temat promocji, ofert specjalnych oraz wydarzeń.